Plaah!

Jalat ihan poikki ja silmiin särkee ja ylläri, väsyttää. Nyt on vanhat tanssittu ja eka esitys meni perseelleen koska astuin koko ajan mun hameen päälle ja Eetu kans. IHAN ANAALIST! Kiva että rankka duuni tanssien kanssa menee sit loppuhuipentumassaan siihen et failaa jokaikisessä tanssissa koska hame on tehty liian pitkäks. FAIL. Olin niin vihanen ja meinasin ruveta itkemään. En ees ymmärrä miks, mut ehkä iloisten päivien alkaminen vaikuttaa asiaan.

En oo syöny mitään kun activian aamulla ja 3 karjalanpiirakkaa ja croissantin. Ja mulla ei ole nälkä. Ei oikein tee mieli syödä mitään. Tuolla alhaalla noi porukat safkaa pizzaa, mut mä en halunnu ku ei tehny mieli. Kummaa.

Eetu on jossain. Piti muka valvoa tänään sen kanssa mutta tuntuu et en tuu valvomaan. Ihmettelen kanssa että nyt mun pitäis olla iloinen, mutta jostain syystä oon vihainen ja vittuuntunu. Mitä ihmettä?

No aivan sama, rupeen varmaan nukkumaan tai jotain.