Vitsi mä vihaan penkkareita. En varmaan sillon kun mulla itsellä ne on, mutta vihaan seurata penkkareita yleisöstä. Aina saan kovan karkin naamaan tai päähän ja aina sattuu.

Vihaan penkkareita.

Nojoo. Koko tää päivä on muutenkin ollu vähän vampi. Oon ihan väsy edelleen, ja en jaksa opiskella. Haluun vaan syödä jotain hyvää ja makoilla.

HUOMENNA ON WANHAT! Mua pelottaa ne. Toivottavasti saan hyvin tanssittua sen mekon kanssa  vaikka se on aika painava ja massiivinen. Oonkohan mä lihonu? Vai onkohan toi hame aina ollu noin kiree.. tai sit vedin sisään ku mua mitattii. En tiedä. Ehkä se on aina ollu tommonen. Mut onneks kengät on mahdit. Ja toivottavasti äiti pysyy tyynenä aamulla eikä esim polta mun hiuksia kihartimella aamulla.

Miks äidit aina hössöttää ja on hätäsiä? Äitikin on ahdistellu mua vaikka missä asiassa näitten wanhojen suhteen. En yhtään tykkää siitä kun mua manipuloidaan. Se on kamalaa kun tiedän selvästi mitä haluan tehdä mun hiuksille yms, mut sitten mun päätöksiä ruvetaan kyseenalaistamaan ja sit en itekkään oo enää varma mitä haluan. Toivottavasti äiti ei panikoi aamulla ja tunge mulle sitä kamalaa takkia mitä se tänään mulle ehdotti että laittaisin huomenna, koska "pitää olla joku hieno takki!". Mitä ihmettä, ei nyt takilla oo mitään suurta merkitystä ! Argh.

No nyt järjestelen asiat aamuski kuntoon ja joudun heräämään 05:30. Ilo.